Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
ВІДЕОКАНАЛ KPBL39
Описание
Меню сайту
МИ У FACEBOOK
Описание

Педагогічна преса
Описание
Офіційні ресурси
Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Історія України
Афоризми
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Поточний час
КПБЛ, м. КРИВИЙ РІГ
Погода
Osvita.ua
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу

Пошук
Вчителям, учням
Календар
«  Ноябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Радіо

АКТУАЛЬНІСТЬ ОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

 

Актуальність впровадження очно-дистанційної форми (ОДФ) навчання в закладах професійно-технічної освіти. Модель організації роботи щодо ОДФ в ліцеї

 

Анатолій Борисович СЄНІН,

директор Криворізького професійного будівельного ліцею

 

 

 

Шановні учні, батьки, педагоги!!!

В грудні 2014 року ми з потужною командою однодумців дійшли висновку що немає іншої альтернативи, як йти вперед, об’єднуючи потенціал педагогічного колективу навколо інноваційних прогресивних форм надавання освітніх послуг. І все це задля якісної підготовки майбутнього конкурентоспроможного робітника, здатного до реалізації себе не тільки в Україні, а  й на теренах європейських держав.

Амбіції в нас прості: протягом двох років оновити і модернізувати навчально-виробничий процес закладу. Однією зі складових цієї роботи і буде впровадження очно-дистанційної форми навчання, яке передбачає:

- поширення доступу учня до навчальних програм професійно-технічної освіти з використанням сучасних інформаційних ресурсів;

- реалізації навчальних ресурсів ліцею та підвищення якості навчання за рахунок оновлення методів навчання, в тому числі індивідуального підходу у навчанні;

- індивідуалізації процесу навчання у відповідності до потреб, особливостей і можливостей кожного учня, а також постійного розвитку особистості з метою подальшого самостійного навчання на протязі життя.

Чому дистанційна форма очна? Професійно-практична підготовка здійснюється очно у вигляді виробничого навчання, виробничої, переддипломної (передвипускної) практики і проводиться у навчально-виробничих майстернях, у навчально-виробничих підрозділах, а також на робочих місцях на виробництві та в сфері послуг.    

Які ресурси для цього є  в нашому закладі? Сильний кадровий потенціал моїх колег управлінців – заступників, старших майстрів, методистів. З ранку ми зустрічаємось, поговорили, домовились – до вечора зробили. Схема дуже проста і вона дієва. Далі безпосередньо виконавці – викладачі-тьютори, які всі пройшли курси дистанційного навчання і створили свої блоги на яких і буде розміщений весь комплексно-методичний супровід ОДФ навчання.

Очно-дистанційна форма навчання  в ліцеї здійснюється згідно чинного законодавства України, що регулює забезпечення якісної освіти, а також Статуту, Наказу «Про початок організації дистанційної форми навчання у 2014-2015 н.р.» (Додаток1),  Положення  про дистанційну форму навчання у Криворізькому професійному будівельному ліцеї (Додаток 2), Моделі реалізації ОДФ навчання (малюнок 1).

 


Малюнок. 1  Модель реалізації ОДФ навчання  
 

Отже, ОДФ давно поширена в світі і зарекомендувала себе як прогресивна педагогічна технологія XXI століття. Сьогодні неможливо стати справжнім робітником, фахівцем, спеціалістом  без оволодіння новітніми комп'ютерними технологіями і навичками роботи в мережі Іntегnеt. ОДФ об'єднує в навчально-виробничому процесі традиційні педагогічні і нові телекомунікаційні технології, вона є технологією, в якій в освітньому процесі використовуються кращі традиційні та інноваційні засоби; форми навчання, що базуються на комп’ютерних та телекомунікаційних технологіях.

Для цієї технології характерна висока якість підготовки фахівця та велика пізнавальна мотивація, що створюється мережею Internet.

ОДФ навчання характеризується високим професіоналізмом, прагненням до співробітництва, самоствердженням і високим рівнем комунікації з колегами.

В основу організації ОДФ навчально-виробничого  процесу покладено цілеспрямовану та контрольовану роботу між викладачем – тьютором ліцею і учнем, його  інтенсивну самостійну роботу. Криворізький професійний будівельний ліцей пропонує ОДФ учням таких професій: «Машиніст крана (кранівник), стропальник»; «Маляр, штукатур»; «Електрогазозварник, електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування»;  «Електрогазозварник, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах»;  «Електрогазозварник»; «Кухар, кондитер»; «Продавець продовольчих товарів, контролер-касир».

ОДФ навчання в силу своєї специфіки склала вже конкуренцію  традиційним формам навчання і має свої переваги:

- можливість пройти ОДФ не витрачаючи багато часу учням, які живуть у сільській місцевості, мають велике господарство, малих дітей у родині, а також заощаджуючи гроші на дорогу;

- гнучкість ОДФ – учні  працюють в системі дистанційного навчання в зручний для себе час, самі вибирають темпи навчання і місце навчання;

- отримання повного навчально – методичного забезпечення, включаючи електронні підручники та конспекти лекцій;

- можливість спілкування з викладачем-тьютором і колегами на відстані за допомогою мережі Інтернет;

- ознайомлення з досвідом роботи майбутньої професії у країнах ЄС.

 

 

 

Р.S. Освіта в Україні набуває змін, вона реформується. Ми взяли курс на євроінтеграцію. Тож, коли людина хоче зробити,  вона шукає засоби, а та яка не хоче вона вигадує перешкоди.