- Про ліцей
- Інформація
- Кадровий потенціал
- Навчальна робота
- Свідоцтво про атестацію
- Сайти педагогів
- Студенту
- Абітурієнту
- Методичний кабінет
- Інше:
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
|
Практичний психолог КПБЛ Інна Вікторівна МИРОШНИЧЕНКО Життєве кредо: Удача і успіх приходять лише до того, хто їх прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі: «Я хочу, я можу, я зроблю». Щастя й успіх – у ваших руках! Професійне кредо: Найголовнішою людиною на світі є та людина, яка перед тобою. Прийми і зрозумій її такою якою вона є. Все, що я знаю й умію для тих з ким працюю. |
Мета психологічної служби: забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку учасників навчально-виховного процесу, формування професійно орієнтованої особистості, що здатна будувати власну стратегію професійної життєдіяльності за умови збереження психологічного здоров’я. Проблемна тема над якою працюю: «Соціально-психологічне забезпечення розвитку емоційної та пізнавальної сфери учнівської молоді». Емоційний стан учня, його спроможність долати труднощі, ставити цілі та реалізовувати їх, відчуття успіху є важливим напрямом як психодіагностичної, так і корекційної роботи психолога. Застосовуються різноманітні форми психологічної роботи: індивідуальні та групові консультації, корекційні бесіди, заняття з елементами тренінгових вправ. Психолог повинен нести добре, мудре, позитивне, сіяти в душах дітей зерна любові та добра. Основні напрямки діяльності психологічної служби КПБЛ: – психодіагностична робота; – консультаційна робота; – корекційно-відновлювальна робота; – психологічна просвіта; – організаційно-методична робота; – зв’язки з громадськістю. Психодіагностична робота спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня, його індивідуальних особливостей, причин порушень у його навчанні та поведінці. За наслідками обстеження формуються висновки та рекомендації. Консультаційна робота спрямована на формування у педагогів, батьків, учнів необхідних знань із закономірностей психофізіологічного розвитку дітей на різних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання допомоги з питань виховання особистості в сім’ї, попередження можливих порушень у становленні особистості. Корекційно-відновлювальна робота – це комплексний вплив на учня з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методики психокорекції. Психологічна просвіта – це пропаганда психологічних знань серед учнів, батьків, серед окремих груп учителів та педагогів в цілому. Організаційно-методична робота передбачає участь психолога в роботі методичних об’єднань, творчих груп, педагогічної ради, у розв’язанні загальноучилишних завдань. Зв’язки з громадськістю спрямовані на обговорення найбільш суттєвих закономірностей та проблем соціально-психологічного розвитку особистості з учнівськими, батьківськими, учительськими громадськими організаціями. |

Інформація для педагогів
|
МОНІТОРИНГОВА ТАБЛИЦЯ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ |
ПЛАН РОБОТИ ПО ЗАХОДАМ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДУ |
Рекомендації педагогу щодо зменшення впливу |
Інформація для учнів
|
|
|
|
|
|