- Про ліцей
- Інформація
- Кадровий потенціал
- Навчальна робота
- Свідоцтво про атестацію
- Сайти педагогів
- Студенту
- Абітурієнту
- Методичний кабінет
- Інше:
ВИХОВНА СПАДЩИНА
творчих справ (КТС), як активної форми
виховної діяльності в КПБЛ
(МАЛЬЦЕВА Тетяна Олександрівна, класний керівник гр№25, викладач іноземної мови)
Без цілеспрямованого керівництва із сторони дорослих, учнівський колектив функціонувати не може. Класний керівник багато в чому вирішує питання створення працездатного і згуртованого учнівського колективу, що характеризується здоровим психологічним кліматом, високим моральним рівнем, колективістськими громадськими відносинами. |
А це в свою чергу потребує переорієнтації педагогічної діяльності на суто творчу, вимагає від педагога уміння працювати в творчому режимі, нестандартних напрямах, постійно вдосконалювати свою професійну діяльність, створювати свою творчу лабораторію, опановувати специфічні форми та методи роботи з учнівським колективом. |
Чільне місце в системі позакласної виховної роботи посідають КТС. Головним їх організатором є класний керівник. Методика організації колективних творчих справ є результатом багаторічних творчих пошуків педагогів. |
Праця педагога спрямовується не тільки на передачу певного комплексу знань і вмінь, а на творчий розвиток і виховання особистості учня в умовах сучасного світогляду. |
Початок ХХІ століття означений напруженим пошуком нового світорозуміння, нових перспектив розвитку компетентної особистості, спроможної створити свій життєвий проект, відповідально ставитися до життя, впевнено сприймати історичний виклик тисячоліття. Враховуючи побажання роботодавців, вимоги до сучасного конкурентоздатного фахівця необхідно сформувати модель випускника навчального закладу. Сучасний випускник повинен осмислено діяти в ситуації життєвого вибору, грамотно ставити мету і досягати її, діяти продуктивно в освітній, професійній та життєвій сферах. |
Класні керівники ґрунтуючись критеріями моделі сучасного випускника навчального закладу повинні підбирати відповідні форми та методи виховання особистості. |
Класні керівники, перш за все, несуть відповідальність за навчання, громадську роботу і моральний клімат в колективі. Але не несуть прямої відповідальності за взаємні симпатії або антипатії учнів.Разом з тим, не можна не погодитися, що особисті взаємостосунки – дуже важливий момент життя колективу: вони роблять досить сильний вплив на результати роботи групи. |
Психологічний клімат, в характеристику якого входять особисті взаємостосунки членів колективу і пов'язані з ними норми і ціннісні орієнтації, також повинен регулюватися як в спільних інтересах, так і на користь кожного учня. Це завдання звичайно беруть на себе лідери, в ролі яких можуть виступати класні керівники. Т. О. Мальцева |