Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
ВІДЕОКАНАЛ KPBL39
Описание
Меню сайту
МИ У FACEBOOK
Описание

Педагогічна преса
Описание
Офіційні ресурси
Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Історія України
Афоризми
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Поточний час
КПБЛ, м. КРИВИЙ РІГ
Погода
Osvita.ua
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу

Пошук
Вчителям, учням
Календар
«  Сентябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Радіо

ВИХОВНА СПАДЩИНА

 
ВИХОВНА СПАДЩИНА
 

ПОДВИГ НЕМАЄ ЗАБУТТЯ

 СИСТЕМА РОБОТИ ПО
 НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ
 ВИХОВАННЮ
(pptx, 3,85  МБ)

Вчимося для Вкраїни жити (Word, 56,5 КБ)

Заповідь Божа – заклик до спілкування з Богом (Word, 51,0 КБ)

Голодомор 1933 року (Word, 974 КБ)

Блакитна троянда поетичного саду України (ppt, 2,46 МБ)

День Святого Валентина (Word, 35,0 КБ)

Хороші манери, ввічливість, тактовність та етикет (Word, 43,5 КБ)

Душі людської доброти (Word, 47,0 КБ)

Інтимна лірика Тараса Шевченка (Word, 3,26 МБ)

Життя – найвища цінність (Word, 66,0 КБ)

Аналіз проведення виховного заходу (Word, 24,5 КБ)

Конституційні обовязки громадян (Word, 43,5 КБ)

Зміст роботи класного керівника (Word, 24,0 КБ)

Мова – це серце народу (Word, 57,0 КБ)

Основні функції класного керівника (Word, 23,5 КБ)

Особливості правового регулювання праці підлітків і жінок (Word, 85,5 КБ)

Показники успішної діяльності класного керівника (Word, 23,0 КБ)

Проводи осені (Word, 45,0 КБ)

Структура виховного заходу (Word, 22,5 КБ)

Тепло своїх долонь і розуму, і серця я Україні милій віддаю (Word, 55,5 КБ)

Схема аналізу виховної роботи класним керівником (Word, 27,0 КБ)

 Весна і мати – дві краплини сонця (Word, 33,5 КБ)   Україна для людей (Word, 32,0 КБ)


 
Педагогічна доцільність колективних
творчих справ (КТС), як активної форми
виховної діяльності в КПБЛ
 

(МАЛЬЦЕВА Тетяна Олександрівна, класний керівник гр№25, викладач іноземної мови)

Без цілеспрямованого керівництва із сторони дорослих, учнівський колектив функціонувати не може. Класний керівник багато в чому вирішує питання створення працездатного і згуртованого учнівського колективу, що характеризується здоровим психологічним кліматом, високим моральним рівнем, колективістськими громадськими відносинами.

 

     

     

А це в свою чергу потребує переорієнтації педагогічної діяльності на суто творчу, вимагає від педагога уміння працювати в творчому режимі, нестандартних напрямах, постійно вдосконалювати свою професійну діяльність, створювати свою творчу лабораторію, опановувати специфічні форми та методи роботи з учнівським колективом.

 



     

Чільне місце в системі позакласної виховної роботи посідають КТС. Головним їх організатором є класний керівник. Методика організації колективних творчих справ є результатом багаторічних творчих пошуків педагогів.

 

     

     

Праця педагога спрямовується не тільки на передачу певного комплексу знань і вмінь, а на творчий розвиток і виховання особистості учня в умовах сучасного світогляду.

 

Початок ХХІ століття означений напруженим пошуком нового світорозуміння, нових перспектив розвитку компетентної особистості, спроможної створити свій життєвий проект, відповідально ставитися до життя, впевнено сприймати історичний виклик тисячоліття. Враховуючи побажання роботодавців, вимоги до сучасного конкурентоздатного фахівця необхідно сформувати модель випускника навчального закладу.

Сучасний випускник повинен осмислено діяти в ситуації життєвого вибору, грамотно ставити мету і досягати її, діяти продуктивно в освітній, професійній та життєвій сферах.

 

  

Класні керівники ґрунтуючись критеріями моделі сучасного випускника навчального закладу повинні підбирати відповідні форми та методи виховання особистості.

 

 

Класні керівники, перш за все, несуть відповідальність за навчання, громадську роботу і моральний клімат в колективі. Але не несуть прямої відповідальності за взаємні симпатії або антипатії учнів.Разом з тим, не можна не погодитися, що особисті взаємостосунки – дуже важливий момент життя колективу: вони роблять досить сильний вплив на результати роботи групи.

 

Психологічний клімат, в характеристику якого входять особисті взаємостосунки членів колективу і пов'язані з ними норми і ціннісні орієнтації, також повинен регулюватися як в спільних інтересах, так і на користь кожного учня. Це завдання звичайно беруть на себе лідери, в ролі яких можуть виступати класні керівники.

                                                                                                                Т. О. Мальцева