Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
ВІДЕОКАНАЛ KPBL39
Описание
Меню сайту
МИ У FACEBOOK
Описание

Офіційні ресурси
Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Описание

Педагогічна преса
Описание

Історія України
Афоризми
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Поточний час
kpbl.ucoz.ua КРИВИЙ РІГ
Погода
Osvita.ua
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу

Пошук
Вчителям, учням
Календар
«  Январь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Радіо
Головна » 2013 » Январь » 30 » Флешмоб ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ДОМІНАНТА
00:14
Флешмоб ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ДОМІНАНТА

ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ДОМІНАНТА

 

30.01.13 року методичний кабінет провів методичний флешмоб «Професійно-методична домінанта».  Удосконалення організації та проведення колективної методичної роботи методичних кабінетів ПТНЗ


Програма проведення флешмобу

Професійно-методична домінанта

10.00 Зустріч учасників

10.30 – Студія  методичних фільмів представляє: "Висота”- навчально-методичний фільм.

11.00 Представлення методичної вертикалі—старший майстер, методист, голова МК, майстер виробничого навчання. О. С. Рева, старший майстер

11.15 Методична комісія—школа становлення викладача. Н. С. Бісик, голова МК представляє діяльність методичної комісії електротехнічного профілю.

11.30 – Розвиток професійних і ключових компетентностей педагогів шляхом синтезу інноваційних технологій. Т. С. Дроннікова, викладач математики. Необхідність вивчення математики для досконалого володіння професією.

11.45 – Самоосвіта педагога як умова професійного розвитку. С. В. Будика, викладач спецтехнології

12.00 Діяльність редакційної колегії "Методичний день”. Н. Б. Лукіянчук, креативний редактор

12.15 – Релаксація

12.20 – Відкрите засідання методичної комісії філологічних дисциплін. О. В. Грошева, викладач української мови. Літературно-музична композиція "О слово рідне, хто я без тебе?..”

 


 

Страшні слова, коли вони мовчать, 
коли вони зненацька причаїлись, 
коли не знаєш, з чого їх почать, 
бо всі слова були уже чиїмись.

Ліна Костенко


Дана робота -  це спроба довести, що методика професійно-технічної освіти багатограна, цікава та смілива. Сама роль методичної служби наскільки актуальна, що, неможливо  уявити сучасний заклад без її роботи.

Без діла слабіє сила – філософія методичної роботи КПБЛ. Як поділитися досвідом про свою роботу, як бути корисною людям – учням, педагогам-колегам, та ще й при цьому продемонструвати креативність своєї роботи ? Проблемне питання.

Провідна ідея роботи це  - навчання   професійній  майстерності  та компетентності, прагнення до  досконалого оволодівання  методикою всього педагогічного колективу,   здатність його до творчої імпровізації.

В роботі, на мою думку, доведено ефективність та доцільність методів і прийомів, їх відповідність  навчально-виробничому процесу,  раціональність  реалізації    потенціалу методичного кабінету,  усвідомлення змісту  основних його складових. Головним є те, що  колектив педагогів формує креативний підхід до формування професійної мобільності конкурентоспроможного фахівця на сучасному ринку, і це є головний пріоритет сьогодення, бере участь в обговоренні проблем розвитку методичної справи, організовує аналогічну роботу з колегами інших структур , обмінюється  відповідною інформацією; систематично удосконалює професійні знання і уміння. Також у роботі показано і інтерес до проблематики сьогодення; вивчення передового педагогічного досвіду, наявність наставників серед представників педагогічного менеджменту—управлінців.

 

     

 

ФЛЕШМОБ

Флешмо́б (також флеш моб і флеш-моб, англ. flash mob«спалахуючий натовп», flashспалах, mobнатовп) — це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь узгоджені дії (сценарій), і потім швидко розходяться.

Немає єдиної думки з приводу того, яка мета проведення флешмобів. Учасники того самого заходу можуть переслідувати різні цілі. Серед можливих варіантів — розвага, порушення повсякденного ходу життя, справити враження на навколишніх, відчуття причетності до спільної справи, самоствердження (випробувати себе: «Чи зможу я це зробити на людях?»), спроба одержати гострі відчуття. Ідеологія класичного флешмоба дотримується девізу «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою».

Рух флешмоба виходить із того, що у флешмоб-акцій є типові правила. Найважливіші їхні пункти:

Начебто спонтанне дійство. Заборона збиратися або привертати увагу на місці до акції, одночасний початок і закінчення акції її учасниками. Після акції потрібно миттєво зникати з місця дії в різні сторони, і робити вигляд начебто ні чого й не було.

Сценарій повинен привносити абсурдність у те, що відбувається.

Жорстке дотримання сценарію.

Не викликати агресивної реакції. Не порушувати законів і моральних засад.

 

     
Дивитися більше фото
Переглядів: 609 | Додав: Edu-Ard